KDO JE KDO » Lidé » Kateřina Lhotská

Kateřina Lhotská

2.8.2010, Lidé, oPojištění

Kateřina Lhotská

Kateřina Lhotská vystudovala obor Řízení složitých procesů na fakultě elektrotechnické VŠSE v Plzni. V pojišťovnictví působí od roku 2002, kdy začínala jako vedoucí IT analýzy a vývoje v Komerční pojišťovně. Zde využila výhody menší společnosti pro získání rozsáhlých odborných znalostí pojišťovnictví a užitečných zkušeností. 

V roce 2007 zamířila do společnosti Logos, která byla o rok později zakoupena společností Ness, kde záhy opustila pozice zaměřené technologicky a začala se orientovat výhradně na svět pojišťovnictví jako Insurance Competence Expert. Od roku 2013 do 2015 působila ve společnosti EY (Ernst & Young) jako Insurance Industry Expert. 

Kateřina Lhotská průběžně sleduje a analyzuje vývoj pojistného trhu, specializuje se na odhad budoucích trendů a směrů v pojišťovnictví. Je nositelkou některých nových témat a odborné veřejnosti je známá i netradičním přístupem k řešení aktuálních otázek. Její filozofií je: "Když budete dělat to, co dělají ostatní, tak nic neztratíte, ale ani nezískáte. Pokud chcete něco získat, dělejte věci jinak". 

Ráda vyráží do přírody i do vzdálených krajin, zajímá se o historii a s chutí si poslechne klasickou hudbu. 

rozhovor

LinkedIn profil

Zdroj: oPojištění

Facebook Twitter

Související články

05.06.2013Kateřina Lhotská opouští Ness Czech
28.01.2013Pojišťovnictví v roce 2013 očima analytičky Kateřiny Lhotské
01.11.2012Životní pojištění – zdravá stagnace
30.10.2012Havarijní pojištění – pro zdražení bylo pozdě už včera
25.10.2012Analýza: Pojistný trh se zastavil v očekávání
13.09.2012Počet pojistných podvodů NEROSTE
31.12.2012ANALÝZA: Srovnání českého a slovenského pojistného trhu - 5.díl
30.12.2012ANALÝZA: Srovnání českého a slovenského pojistného trhu - 4.díl
29.12.2012ANALÝZA: Srovnání českého a slovenského trhu - 3.díl
25.09.2014Novela zákona o dani z příjmů – téma pro zbytek roku
28.12.2012ANALÝZA: Srovnání českého a slovenského pojistného trhu – 2.díl
27.12.2012ANALÝZA: Srovnání českého a slovenského pojistného trhu 1.díl
05.11.2012Jednorázově placené pojistné – očekávaný pokles
02.11.2012Běžně placené pojistné – sázka na stabilitu
17.07.2014Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku – další nepovedený pokus
01.07.2014Indexace nebo revize smluv – co má smysl?
23.05.2014Růst pojistného trhu – zdání, které klame

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.