KDO JE KDO » Lidé » Aleš Jelínek, MBA

Aleš Jelínek, MBA

1.12.2014, Lidé

Aleš Jelínek, MBA
MBA. Provozní ředitel

Aleš Jelínek přišel do Allianz ze společnosti Telefonica O2 Czech Republic, kde strávil více než šest let na různých manažerských pozicích, poslední dva roky jako ředitel služeb zákazníkům. Předtím sbíral zkušenosti ve společnosti T-Mobile v České Republice a ve Velké Británii a také ve společnosti Eurotel.

V Allianz pracuje od května 2013, kdy nastoupil jako ředitel nově vzniklého Centra služeb zákazníkům. Od 1. listopadu 2014 vykonává funkci ředitele resortu COO.

MBA z Marketingu má z University of New York /IUKB v Praze.

Ve volném čase rád běhá v lese a věnuje se sportovní brokové střelbě.

LinkedIn profil

Facebook Twitter

Související články

06.01.2015Allianz pojišťovna vykročila do nového roku s novými šéfy IT a životního pojištění
06.01.2015Pojišťovna Allianz vykročila do nového roku s novým šéfem IT, stal se jím Jiří Zahálka
06.01.2015Novým ředitelem pro životní pojištění se v Allianz stal Martin Podávka
23.12.2014Týdenní pojištění za pár set korun může na horách ušetřit i miliony
22.12.2014Další pojistné perličky. Tentokrát od klientů Allianz

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.