KDO JE KDO » Jmenování a odchody » Šéfem Marketingu & CRM v Allianz se stal Michal Seifert

Šéfem Marketingu & CRM v Allianz se stal Michal Seifert

4.2.2016, Jmenování a odchody, Allianz

Šéfem Marketingu & CRM v Allianz se stal Michal Seifert

Novým šéfem Marketingu & CRM v Allianz pojišťovně se stal Michal Seifert. Do firmy přišel z České spořitelny, kde byl poslední tři roky generálním ředitelem a předsedou představenstva dceřiné společnosti ČS do domu, a.s.

 

V bankovnictví se Michal Seifert (44) pohybuje již 17 let, většinu této doby prožil právě v České spořitelně, kde zastával funkci manažera CRM a následně ředitele Direct Marketingu. Zkušenosti sbíral také v marketingu GE. Vystudoval České vysoké učení technické v Praze a následně získal titul MBA na Rochester Institute of Technology.

Market Management Allianz pojišťovny touto změnou završil své nové uspořádání do tří částí. Za část Online & Direct nese nyní odpovědnost Pavel Martynek, za Customer Experience Martin Podávka. Team leaderem marketingové části zůstává Michaela Vrátná.

Zdroj: Allianz

Facebook Twitter

Související články

22.01.2016Ze živlů napáchaly loni nejvíce škod na majetku klientů Allianz vichřice
15.01.2016Allianz vloni odhalila podvody za 232 milionů korun, což je meziročně o 74 milionů korun více.
11.01.2016Celková škoda z požáru litvínovské chemičky se podle Allianz vyšplhá na více než půl miliardy dolarů
06.01.2016ČNB povolila Allianz převzetí konkurenční pojišťovny Wüstenrot
22.12.2015Allianz pojišťovna zahajuje spolupráci s Transparency International ČR
21.12.2015Pojišťovnictví v roce 2016: generální ředitel Allianz, Jakub Strnad
18.12.2015Pojistná hlášení roku 2015: Allianz a trojitý Rittberger na zamrzlém jezeře

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.