KDO JE KDO » Jmenování a odchody » Marketing v Allianz povede Michaela Vrátná

Marketing v Allianz povede Michaela Vrátná

11.5.2015, Jmenování a odchody, Allianz

Marketing v Allianz povede Michaela Vrátná

Novou vedoucí marketingu se zodpovědností za péči o značku se v Allianz pojišťovně stala Michaela Vrátná. Převzala tak štafetu po Pavlu Jechortovi, který ze společnosti odešel na konci dubna. 

Michaela pracuje v Allianz už sedmým rokem a poslední čtyři roky působila v pozici brand managera. V minulosti sbírala zkušenosti také v marketingovém oddělení ING.

Vystudovala Fakultu informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové. Ve volném čase chodí běhat, ráda vaří, maluje a miluje procházky do české přírody se psem. Mezi její koníčky patří i cestování, její oblíbenou destinací je Paříž.

Zdroj: Allianz

Facebook Twitter

Související články

13.04.2015Josef Lukášek se stal členem představenstva Allianz pojišťovny
20.03.2015Novým ředitelem distribuce obchodu v Allianz se stal Petr Hrbáček
05.03.2015Novým ředitelem individuálního a leasingového autopojištění Allianz se stal Karel Platl
23.02.2015Allianz pojišťovna zavádí na pobočky platební terminály
10.02.2015Allianz má na internetu nové autopojištění. Výsledný produkt si motoristé sestaví sami

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.