KDO JE KDO » Jmenování a odchody » AXA nastartovala rok 2015 novinkami v organizační struktuře a představenstvu

AXA nastartovala rok 2015 novinkami v organizační struktuře a představenstvu

20.1.2015, Jmenování a odchody, AXA

AXA nastartovala rok 2015 novinkami v organizační struktuře a představenstvu

S příchodem nového roku a dokončením transformace distribučních sítí dochází ve skupině AXA k několika novinkám v organizační struktuře a změnám v představenstvu. S platností od 1. ledna 2015 došlo ke sloučení řízení distribučních sítí. Vznikl nový tým Řízení strategického partnerství a digitalizace, který se bude věnovat rozvoji digitalizace, inovacím a budování nových strategických partnerství. Poslední změnou k tomuto datu je vznik nového oddělení Customer Value Management, které bude vytvářet nové produkty a služby na míru podle potřeb různých segmentů klientů.

Ľubor Vrlák – ředitel nového sjednoceného útvaru Prodeje a člen představenstva

Po úspěšném završení projektu transformace distribučních sítí nyní dochází také ke sloučení útvarů interního a externího prodeje do společného Útvaru prodeje. Od nového roku jej řídí člen představenstva Ľubor Vrlák, který v rámci AXA dříve zastával pozici ředitele útvaru externího prodeje.

„Abychom mohli naše distribuční kanály dále rozvíjet a využívat tak všech pozitivních synergických efektů, dochází ke sloučení tradičních kanálů, které umožní alokovat zdroje, jež budou investovány do digitalizace a inovací. Pěvně věřím, že se současné změny pozitivně promítnou do dalšího rozvoje společnosti a přispějí k dosažení priorit v rámci našeho standardu kvality prodeje,“ říká Ľubor Vrlák, ředitel Útvaru prodeje.

Michael Pupala – ředitel nového útvaru Řízení strategického partnerství a digitalizace a člen představenstva

Dlouhodobou ambicí strategie skupiny AXA je intenzivní investice do digitalizace a inovací tak, aby klientům umožnila snadný přístup k produktům a službám díky využití nových technologií. Na začátku roku proto také vznikl nový útvar Řízení strategického partnerství a digitalizace, který povede člen představenstva Michael Pupala. Dosud zastával pozici ředitele interní distribuční sítě.

„Pro naše zákazníky vytvoříme prostředí volnosti a flexibility, a to díky otevřenému distribučnímu
a servisnímu modelu, který umožní mít svou pojišťovnu vždy nablízku. Chceme nabídnout to nejlepší z tradiční distribuce a doplníme nové způsoby komunikace, servisu a prodeje plně využívající aktuální i budoucí technologie,“
říká Michael Pupala, ředitel útvaru Řízení strategického partnerství a digitalizace.

David Poes - ředitel nového úseku Customer Value Management

Vznik úseku Customer Value Management je úzce spjat s naplňováním strategie AXA nabízet klientům produkty a služby přesně podle jejich potřeb. Vedením nového úseku, jehož součástí jsou tři oddělení -  produktový management, marketingová komunikace a business intelligence - byl pověřen David Poes, který dříve zastával pozici vedoucího úseku vývoje produktů životního pojištění.

„Úkolem všech tří oddělení nového úseku bude přinést vyšší hodnotu do našich produktů a služeb tak, aby ještě lépe odpovídaly potřebám klientů a trendům současné společnosti“ říká David Poes, ředitel úseku Customer Value Management.

AXA

Zdroj: AXA

Facebook Twitter

Související články

04.06.2014Axa dává příležitost mladým stážistům
22.05.2014AXA na svých pobočkách zavedla měření spokojenosti "Happy or not"
12.01.2015AXA se stala partnerem divize Google na projektu unikátní hry Ingress
10.12.2014Sébastien Guidoni: Český a slovenský trh se v rámci AXA Group přibližuje Francii či Německu
10.11.2014AXA: Více než polovinu smluv zpracováváme elektronicky
13.10.2014AXA je nejhodnotnější značkou mezi světovými pojišťovnami

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.