Vývoj trhu, dohled » Vývoj trhu » První internetové pojišťovnictví MojeČPP na míru klientům

První internetové pojišťovnictví MojeČPP na míru klientům

14.6.2010, Vývoj trhu, ČPP

První internetové pojišťovnictví MojeČPP na míru klientům

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) představuje první komplexní internetové pojišťovnictví na českém trhu s názvem MojeČPP.

S cílem vytvořit klientům stejné pohodlí, na jaké jsou zvyklí u internetového bankovnictví, ČPP vyvinula jedinečnou aplikaci, která tuto příležitost našim zákazníkům nabízí. Portál MojeČPP splňuje veškeré standardy bezpečnosti, současně je uživatelsky přívětivý a jednoduchý. Služba je určena pouze pro klienty s individuálně sjednanou pojistnou smlouvou na produktech z pojištění občanů.

Klientům poskytuje aplikace ucelený přehled o sjednaných pojistných smlouvách a škodách z pojištění vozidel a majetku, životního i cestovního pojištění v jediném náhledu.


Sjednáním smlouvy o užívání internetové služby klient získává možnost:


  • zjišťovat informace o sjednaných pojistných smlouvách

  • provádět změny a aktualizaci údajů

  • kontrolovat zaplacenost

  • zjišťovat informace o škodách

  • online posílat dokumenty ke smlouvám i škodám

  • sledovat historii změn

  • sjednávat nové pojistné smlouvy

  • využívat nabídek slev a zábavy v sekci Něco pro Vás

  • služba je klientům poskytována ZDARMA

První krok k tomuto cíli ČPP udělala před více než půlrokem, kdy uvedla do provozu aplikaci pro klienty bez registrace služby (přístup přes číslo pojistné smlouvy a rodné číslo nebo IČ). Se spuštěním druhé etapy můžeme nyní klientům se sjednanou smlouvou nabídnout významné rozšíření služby internetového pojišťovnictví MojeČPP.

„Díky novému klientskému portálu mohou nyní naši klienti provádět potřebné operace kdykoli přes svůj počítač,“ říká vedoucí projektu Silvie Waisserová. „Služba jim zajišťuje rychlý přístup k informacím o pojistných smlouvách a škodách vedených u naší pojišťovny, zároveň mají možnost bezpečně měnit parametry pojistné smlouvy nebo nám zaslat dokumenty například ke škodám,“ dodává Waisserová.

Služba pro klienty je od 14. června 2010 dostupná na webové adrese www.mojecpp.cz.

Jsme přesvědčeni, že svým rozsahem a způsobem řešení představuje MojeČPP špičkovou službu na českém pojistném trhu.

ČPP

 

Share/Bookmark

Zdroj: ČPP

Facebook Twitter

Související články

01.12.2009ČPP nabízí novou internetovou službu MojeČPP

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.