Vývoj trhu, dohled » Výsledky zprostředkovatelů » INSIA stále rychle roste, opět se umístila v Deloitte TOP50CE

INSIA stále rychle roste, opět se umístila v Deloitte TOP50CE

12.1.2011, Výsledky zprostředkovatelů, oPojištění.cz

INSIA stále rychle roste, opět se umístila v Deloitte TOP50CE

Společnost Deloitte pořádá každým rokem soutěž Technology FAST50CE. Tato soutěž vyhodnocuje nejrychleji rostoucí společnosti a vychází z porovnání obratu společností za posledních pět let.

INSIA potvrdila své postavení velmi dynamické společnosti a jako jediná z vyhodnocených českých firem obhájila umístění v prestižním žebříčku již popáté v řadě za sebou.

Ptali jsme se předsedy představenstva INSIA a.s. Petra Marka a generálního ředitele INSIA a.s. Ivana Špirakuse na jejich úspěch.

                                Ing. Petr Marek      Ing. Ivan Špirakus 

 

Na podzim ohlásila Insia rekordní růst výnosů o 65 %. Čekali jste, že se opět umístíte v soutěži Technology FAST50CE na tak skvělých místech?

Ivan Špirakus: V předchozím roce jsme se v této soutěži umístili na prvním místě za Českou republiku, mezi evropskými konkurenty jsme pak obsadili 15. místo! Doufali jsme, že se opět umístíme v žebříčku TOP50, ale 3. místo mezi nejrychleji rostoucími firmami v ČR a 27. místo v celé střední Evropě předčilo naše očekávání. Je to skvělý výsledek.

Petr Marek: Obhajovat pozici v TOP50CE je rok od roku těžší. Stále se nám totiž zvyšují tržby v prvním roce hodnocení a dosahovat růstu stovek procent je mnohem jednodušší pro začínající firmu, než pro INSIA s výnosy v řádu stovek milionů. Navíc Deloitte stále rozšiřuje počet zemí, které zahrnuje do „střední Evropy“.

 

V minulém roce uvedla INSIA do provozu novou generaci unikátního systému YETI NG pro obchodníky. Je i toto důvod vašeho úspěchu?

Petr Marek: Určitě to k tomu výrazně přispělo. Naší vizí je vytvářet ideální prostředí pro firmy a obchodníky v oblasti pojištění a zprostředkování finančních produktů. Systém YETI NG je nedílnou součástí tohoto prostředí, vlastně spoluprácí na takto vysoké úrovni si bez něj neumím vůbec představit.


Vy jste, pane Marku, autorem velice kontroverzního tvrzení v článku, který vyšel nedávno na našem webu oPojištění.cz a byl převzat i časopisem Finanční poradce. Jednalo se o tvrzení, že se pojišťovny musí zbavit vlastních obchodníků. Kritizujete pyramidové uspořádání, resp. velké organizace s mnoha stupni řízení. Byly k tomuto Vašemu názoru nějaké ohlasy?

Petr Marek: Nemínil jsem nic kritizovat, nýbrž konstatovat stávající stav a pokusit se odhadnout, kam to vše povede. Byl to kontroverzní článek, takže přirozeně vyvolal ohlasy z obou krajních pozic. Od naprostého souhlasu až po naprostý nesouhlas. Nicméně myslím, že náhlé výměny desítek manažerů v některých pojišťovnách a snižování stavů za pár posledních týdnů mi dávají za pravdu. Je ovšem otázkou, nakolik se v těchto případech jedná o uvědomění si příčin a na kolik o standardni recept na téma „když nejsou výsledky dostatečné nebo něco nefunguje, tak vyměníme lidi“.

 

Kolik členů má vlastně v současné době INSIA a co všechno pro své členy zajišťujete?

Ivan Špirakus: INSIA má v současné době bezmála 1000 členů a stále rosteme. Každý, kdo je členem INSIA, získá naší unikátní technologii YETI NG a dále zajistíme výborné zázemí, díky kterému se může náš partner věnovat zejména obchodu a svým klientům. Prostě to, co je jednodušší a efektivnější dělat hromadně, zajišťujeme za naše členy.

Petr Marek: Samozřejmě také pořádáme i různé akce, na kterých se mohou všichni členové sítě INSIA sejít, poznat se a dozvědět se o další strategii sítě INSIA a novinkách na pojistném trhu.

 

Takže INSIA pro své členy pořádá i konference? Co je jejich náplní?

Ivan Špirakus: Nejen konference, ale i teambuildingové akce. Každým rokem pořádáme pro členy INSIA odbornou konferenci INSIAFEST. Na konferenci informujeme své členy o strategii sítě Insia, o jejím rozvoji a samozřejmě jim poskytujeme informace o současné situaci na pojistném trhu.

Petr Marek: Členové INSIA se mohou na této konferenci účastnit nejrůznějších seminářů, které se týkají např. náboru obchodníků, nebo hodnocením typologie lidí, jež se může stát prostředkem pro zvýšení efektivity týmu. Další semináře se zabývají např. novými trendy v přímém prodeji, nebo seznamují účastníky s unikátními produkty INSIA. Každý si může vybrat to, co ho zajímá.

Na jaře dále pro své členy pořádáme teambuildingovou akci pod názvem INSIALAND. Na Insialandu se také mohou všichni členové spolu vidět a vyměnit si zkušenosti, je to ale především oddychová akce.

 

Jaké má INSIA plány na rok 2011?

Ivan Špirakus: Pracujeme na zásadním rozšíření systému YETI NG, které uživatelské prostředí přiblíží dnes tak populárním sociálním sítím. Připravujeme také vstup do dalších zemí, zejména Polska a Maďarska.

Petr Marek: Budeme se také brzy stěhovat do nových, větších prostor. Kromě toho, že tak budeme moci navýšit počet pracovníků, kteří poskytují služby členům naší sítě, budou nové prostory zároveň sloužit i jako zázemí našich členů pro jednání s klienty v Praze. K tomu napomůže moderní prostředí, exkluzivní poloha s pohodlným parkováním a 7 jednacích místností.

Kam to bude?

Petr Marek: Nechte se překvapit :)

 

Děkujeme vám za rozhovor.

 

Zdroj: oPojištění.cz

Facebook Twitter

Související články

01.12.2010Makléři INSIA opět „brousili pilu“
04.10.2010Pojišťovny se musí zbavit vlastních obchodníků
29.09.2010Petr Marek
20.09.2010INSIA hlásí rekordní růst výnosů o 65 %
25.05.2010INSIA a hypotéky
13.01.2010Rekordní růst – INSIA hlásí 2x více členů!
30.11.2009INSIA mezi nejúspěšnějšími firmami z Evropy, Blízkého východu a Afriky

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.