Vývoj trhu, dohled » Výsledky zprostředkovatelů » Czech Superbrands 2015 má vítěze. Je jím Defend Group.

Czech Superbrands 2015 má vítěze. Je jím Defend Group.

19.2.2015, Výsledky zprostředkovatelů, Defend Finance

Czech Superbrands 2015 má vítěze. Je jím Defend Group.

Společnost Defend Insurance Group, která zastává pozici coverholdera pojišťovně Lloyd’s of London v Česku, na Slovensku i v Maďarsku, dosáhla v soutěži Czech Superbrands Award 2015 nevšedního úspěchu. Spotřebitelé, a následně i odborná porota Superbrands Brand Council Česko, ocenili značku Defend cenou Superbrands 2015, která získala certifikát Czech Superbrands award. Zařadila se tak do skupiny elitních značek, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a dynamického vylepšování brand image.

Vítěze Defend Insurance, zvolili odborníci i veřejnost.

Superbrands není soutěž, do které je možné se přihlásit. Značka musí být na základě obchodních výsledků nominována. A právě v tom spočívá její exkluzivita. Hodnocení a nominaci značek, probíhají na základě identických kritérií, dnes už téměř v devadesáti zemích světa, včetně Česka i Slovenska. Cíl programu je jasný. Seznámit nejen odbornou, ale i širokou veřejnost s historií nejpopulárnějších značek a to na základě nezávislých preferencí zákazníků a hodnocení odborné poroty, kterou tvoří největší odborníci z oblasti komunikace, médií, patentů, brandingu, PR a marketingu. Používají při tom kritéria, jako síla a povědomí o značce, loajalita zákazníků, pověst a tradice.

Díky letošnímu úspěchu, se Defend Insurance Group stává nepřehlédnutelnou a významnou firmou v automobilovém sektoru. K jejímu mimořádnému výsledku přispěl v posledních letech také nárůst prodeje vozidel, rozvoj obchodní sítě Defend a inovační řešení produktů. Za společnosti, si přiváží slavnostní ocenění Tribune Event i generální ředitel a CEO společnosti DEFEND Group, Ing. Pavel Vojtek.

Jen nejlepší z nejlepších. Po celý rok.

Ocenění Superbrands je nejzajímavějším, celosvětově fungujícím programem hodnocení obchodních značek, který vznikl před více jak patnácti lety ve Velké Británii. Cenu každoročně získávají jen ti nejlepší z nejlepších. Ti, kteří mají ve své oblasti výbornou pověst, a které zákazníci spojují s hodnotami a pozitivními emocemi. Pečeť kvality Superbrands je pro firmu totiž znakem pozitivní spjaté vazby a silného povědomí o značce v očích zákazníků i odborné veřejnosti. Značka Defend Insurance Group, má možnost tuto pečeť aktivně využívat po celý tento rok, stejně jako další marketingové nástroje: Průzkum trhu, prezentace v ročence, mediálním kanálu, účast v Superbrands TV a účast na slavnostním Tribune Event.

 

Defend Insurance Group

Zdroj: Defend Finance

Facebook Twitter

Související články

19.01.2015Defend Insurance pokračuje v expanzi ve střední Evropě
11.09.2014Záruční programy DEFEND pro ojeté nákladní vozy (N2 a N3)

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.