Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Editorial » Vážení čtenáři,věřím, že si všichni užíváte

Vážení čtenáři,věřím, že si všichni užíváte

4.7.2008, Editorial, Dagmar Šístková

Vážení čtenáři,věřím, že si všichni užíváte

Vážení čtenáři,

věřím, že si všichni užíváte zaslouženou dovolenou v exotických krajích. Napadá mě, které z těch míst je asi nejexotičtější a nejkrásnější. Pokud jde o to druhé, určitě se najdou mnozí, které navždy oslovilo místo uprostřed hlubokých lesů, poblíž vyhlídky do krajiny, kde můžete ležet v trávě dlouhé hodiny, aniž by se ozval jiný zvuk, než je neúnavné poklepávaní datla někde vysoko v korunách stromů.

Chápu, že na dovolené nechcete slyšet o pojištění, ani o ničem, co s ním souvisí. Ale já vám přesto povím jeden zvláštní příběh.

Syn mé kamarádky vyhrál v soutěži o obsazení místa v call centru. Jeho největší předností byla plynulá angličtina. Jak by ne – pracoval v Anglii hodně dlouho. Teprve při nástupu se dozvěděl, že ty, které bude denně z Prahy oslovovat, nebudou Češi, ale klienti, ať už současní nebo budoucí, jedné zahraniční pojišťovny.

Zpočátku věci vypadaly růžově. A stejně jako v každém správném dramatu, i tady přichází zápletka. Náš mladý muž se snažil co to šlo, ale někde se vloudila chyba. Zatímco jeho kolegové i kolegyně byli v jednání s britskými klienty úspěšní, uzavírali smlouvy ostošest, s naším hrdinou se to začalo naklánět. Zprvu jen málo, potom víc a víc. Šéfové si mladého muže zavolali a narovinu mu řekli, že pokud nebude mít během příštího týdne výsledky, dostane padáka.

Zoufalý mladý muž nevěděl, kde se stala chyba. Nevěděli to bohužel ani jeho šéfové. A protože se všechny hovory call centra povinně nahrávají, poslední možností, jak najít zakopaného psa, bylo přehrát všechny jeho hovory.

Mladík dopoledne před „hodnotící komisí“ málem nepřežil. Ale nakonec pochopil, že jeho šéfové mu opravdu chtějí pomoci. Zjistili z přehrávky, že představovat se v anglicky mluvících zemích jménem „Václav“ není dobré, byť se mladík tak skutečně jmenoval. Pro Angličany je takové jméno velmi exotické. A všemu, co zavání exotikou, prostě nedůvěřují.

Vedení firmy učinilo pokus. Doporučilo Václavovi, aby se do telefonu představoval "Harry". A ejhle: Změna měla úspěch. Mladý muž, teď tedy Harry, konečně prodával, dokonce velmi úspěšně, o něco později dostal za odměnu lístky do multikina, poté poukázku na drahou večeři ve dvou, a dnes už jistě spěje ještě výše ve firemním žebříčku.

A jaké poučení z toho plyne?

Stejné, o jakém mluvil nedávno v Praze jistý Angličan jménem Mungo Dunnet. Značka, přenesená do jiného prostoru, není dostatečně důvěryhodná, tvrdil. Zákazníci z pouhého jména vycítí, že s nimi mluví cizinec, i když ovládá jejich řeč velmi dobře. Nejen, že se nepojistí, ale dokonce si vyžádají, aby nikdo takový nenahlížel do jejich účtů. A obchodu je mnohdy konec. Což není nikdy dobré, ani v pojišťovnictví...

A to je konec téhle skoropohádky. Promiňte - editorialu.

Krásné léto vám přeje

Zdroj: Dagmar Šístková

Facebook Twitter

Související články

27.05.2008Vážení čtenáři, když...
06.05.2008Vítáme vás na stránkách OPOJIŠTĚNÍ.CZ

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.