Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Editorial » Vážení čtenáři, měla jsem krásný sen.

Vážení čtenáři, měla jsem krásný sen.

15.7.2008, Editorial, Dagmar Šístková

Vážení čtenáři, měla jsem krásný sen.

Vážení čtenáři,

měla jsem krásný sen. Šéfovala jsem pojišťovně. Seděla jsem za obrovským stolem v přepychově vybavené kanceláři a sháněla jsem se po svých podřízených. Ne proto, že bych byla žhavá dávat jim úkoly, ale protože jsem si chtěla po ránu dát vynikající kafíčko, které si jinak dávám každé ráno v práci.

Byla jsem zvědavá, zda dostanu tak dobré presso, jaké vyrábí chytrý přístroj u nás v kanceláři. A když už šéfuju, proč by mi mé ranní kafíčko nemohla donést osobně sekretářka?

Ale když jsem vystrčila hlavu z kanceláře, místo sekretářky jsem narazila na mladého muže, který se nedal odbýt a vehementně trval na tom, že chce mluvit přímo s ředitelem pojišťovny. Vida, i ředitel má nepříjemné povinnosti, pomyslela jsem si. Co dělat, kafe počká, pozvala jsem mladíka dál a posadila ho proti sobě.

Podivil se, že pojišťovna může mít ředitelku (už slyším komentáře všech českých feministek…). Hned nato mi vysvětlil, že má u nás pojištěné auto, s kterým havaroval a potřebuje rychle zařídit likvidaci škody.

A protože jsem byla důkladnou ředitelkou, neposlala jsem mladého muže k přepážce (ani jinam, jak by jistě opravdový ředitel udělal), ale ptala jsem se dál. Vysvětlil mi, že autem narazil do stromu, naštěstí přežil jen s drobnými škrábanci, ale škoda na autě je tak velká, že je skoro na odepsání. Na dotaz, kde je auto k vidění, se nejprve různě vykrucoval, nabízel všelijaké varianty (už ve šrotu, daroval ten vrak někomu neznámému zadarmo) a teprve poté se přiznal, že auto ve skutečnosti vůbec neexistuje.

I ve spaní mě polilo horko, když zazněla věta: „Ale můžeme v tom jet společně, třetina bude vaše…“

Naštěstí jsem se hrůzou probudila.

Od té doby ředitelkám a ředitelům pojišťoven rozhodně nezávidím. Ani jejich podřízeným až po toho posledního po cestách naší republiky bloudivšího...

Krásnou dovolenou všem čtenářům a čtenářkám, žádnou havárii v duši ani na cestách přeje

 

 

 

 

(P.S. Příběh není smyšlený, opravdu se stal. Je společným tajemstvím jedné pojišťovny a webu Opojisteni.cz).

Zdroj: Dagmar Šístková

Facebook Twitter

Související články

04.07.2008Vážení čtenáři,věřím, že si všichni užíváte
18.06.2008Jak to vidím já, Irča, pes domácí

Komentáře

Sen? Běžná praxe! (Leopold Šelbický, 15.7.2008, 10:50)
Vážená paní šéfredaktorko,
kdyby to byl jen sen, tož bych byl šťastný. Jenže to, co jste popsala, je skutečnost, která se denně odehrává v celé naší slavné republice.
Ale nevím, co s tím udělat. Vy ano?
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.