Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Editorial » Vážení čtenáři a tentokrát i ti, kteří nás nečtou

Vážení čtenáři a tentokrát i ti, kteří nás nečtou

2.9.2008, Editorial, Dagmar Šístková

Vážení čtenáři a tentokrát i ti, kteří nás nečtou

Vážení čtenáři

a tentokrát i ti, kteří nás nečtou a ke kterým moje slova dolehnou vaším prostřednictvím!

Uplynul první čtvrtrok života serveru "O pojištění.cz". Není to dlouhý život, zejména u periodik, kde se u seriózních časopisů počítá s desítkami, ba i stovkami let trvání. Ale je to příležitost k zamyšlení.

Něco od vás potřebuji.

Potřebuji odezvu a potřebuji, abyste nás doporučovali.

Odezva je jednoduchá. Každý článek má dole přiřazené místo pro komentář. Samozřejmě uvítám každý komentář, ale pro začátek dialogu (a novinář nemůže bez dialogu se svými čtenáři existovat) mi stačí pouze pochvala či kritika. Pochvala potěší a povzbudí, kritika je buď varující nebo přátelská, tedy pomocná. Správná kritika mi ukáže, kde děláme chyby, kde musíme přidat či ubrat, kde jsou mezery, co potřebujete či vyžadujete. Nebojte se, nejsem urážlivá, naopak, připomínky jsou důležitým pomocníkem redakce, ukazatelem, jak pečlivě čtete, jak pozorně sledujete naše zprávy a co vám v nich schází.

Doporučení je jiná věc. Náš server je příliš mladý a zatím se ztrácí v záplavě miliard písmenek, která současná doba chrlí do všech PC. Takže ne každý nás najde, i kdyby naše informace sebevíce potřeboval.

Kdysi jsem pracovala se starým moudrým pánem, který mi řekl zvláštní věc. Řekl doslova toto: "Nejlepší reklamou je, když vám někdo řekne, že viděl či slyšel o nějaké dobré věci a doporučí vám, abyste se taky šla podívat nebo si to poslechla. Několik dobrých doporučení za nějakou dobu strhne lavinu zájmu."

Časem jsem přišla na to, že ten starý pán měl pravdu. Netušil ovšem, že i odborné weby musí platit své zaměstnance (v našem případě jednoho a půl). Potřebujeme tedy nejen ústní doporučení, ale i reklamní bannery. Obojí v tom správně sestaveném koktejlu, který nám umožní psát o pojištění.

Takže pokud se vám náš server líbí, mluvte o něm, pište o něm, doporučujte jej. Stačí zmínka, pár slov, třeba nad kávou v kavárně či jen při letmém setkání s přáteli v tramvaji nebo v metru nebo do mobilu, když víte, že máte na drátě někoho, kdo nás může potřebovat.

A jen na okraj - komentář se nemusí vztahovat jen k článku, pod který je připsán. Můžete v onom okénku, které je vám k dispozici, psát i vzkazy redakci, jakékoliv vzkazy. Čekáme na ně.

Přeji hezký zbytek léta, přívětivé počasí, teplou vodu ke koupání (představte si, že jsem našla rybník u lesa, kde je nejen čistá voda a klid, ale i párek labutí s hejnem pubertálních labuťátek - a už mě nejen vzaly na vědomí, ale vlastně mezi sebe, smím doplavat až na dva metry od nich a přísný labuťák už na mne nesyčí ani proti mně nevyráží se zlostným a výstražným máváním křídel!), hojnost ryb a hub, letní pohodu a patřičnou míru příležitostí k odpočinku…

Vaše

 

Zdroj: Dagmar Šístková

Facebook Twitter

Související články

04.07.2008Vážení čtenáři,věřím, že si všichni užíváte

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.